אימון נפשי אישי - טיפול עצמי בחרדות ובדיכאון

 

אימון נפשי אישי של "Mymood" - טיפול עצמי בחרדות ובדיכאון, הוא תוכנית אינטראקטיבית בעזרה עצמית בת  16 חלקים שמתבססת על שיטת הטיפול הפסיכולוגי CBT, הטיפול הנחקר ביותר והמוכח ביותר לדיכאון ולחרדה.
אימון נפשי אישי אינו "לדבר על הבעיות שלך", אלא עבודה שיטתית למציאת פתרונות.  האימון הוא תכליתי ומתמקד במחשבות, ברגשות ובנושאים שאנחנו חווים עכשיו. התמקדות בהווה תעזור לנו, באופן מעשי, להתמודד עם מצוקות של כאן ועכשיו ולהתכונן לעתיד טוב יותר. במהלך התוכנית נלמד שפע של דברים שיעזרו לנו. אבל חשוב לדעת שהתוכנית אינה רק קבלת מידע, החלק החשוב ביותר הוא לתרגל את הדברים שנלמדו בכל מפגש.
תרגול דרכי חשיבה חדשות
בכל מפגש ישנם דברים שעלינו להטמיע כדי שנוכל לעשות שימוש יעיל ומועיל בדרכי חשיבה חדשות בחיי היומיום שלנו. דברים אלה אינם קשים אך צריך לתרגל אותם. ככל שנרבה בהכנת "שיעורי- בית" אלה נתחיל להרגיש את השיפור מהר יותר ומצב רוחנו יהיה טוב יותר.
לא תרופת פלא
צריך לזכור, ששיטת הטיפול הפסיכולוגי 
CBT, ואימון נפשי אישי בעזרה עצמית של "Mymood" שמתבסס עליה, אינם תרופת פלא אך השפעתם היעילה נשמרת לזמן רב יותר מטיפולים אחרים – בגלל שהשיטה מלמדת אותנו דרכי חשיבה מועילות ומעניקה לנו מיומנויות מעשיות לחיים.
מה נלמד?
אימון נפשי אישי של "Mymood" ילמד אותנו איך לחשוב אחרת על עצמנו ועל הדברים שקורים לנו.
האימון גם יעניק לנו כמה טכניקות מעשיות שיעזרו לנו לנהל טוב יותר את חיינו.
במהלך התוכנית נלמד איך להתגבר על מחשבות שליליות בקשר לעצמנו ולשנות אותן, אפילו אם אנחנו מחזיקים בהן זמן כל כך ממושך עד שהן הפכו לאמונות ליבה שלנו על עצמנו.
אימון נפשי אישי יאפשר לנו:

  • להבין את בעיותינו
  • להגדיר מטרות החלמה ולהשיגן
  • להתגבר על פחדים ועל חוסר בטחון
  • להתמודד עם מצבים מעיקים
  • לשפר יחסים במשפחה ועם חברים
  • לתכנן עתיד
  • לגבש שיגרה יציבה ובלתי תלויה
  • לפתח תוכנית להתמודדות עם משברים
  • לשנות הרגלי חיים הרסניים

דבר זה נעשה מפגש אחר מפגש, צעד אחר צעד כך שככל שאנו מתמידים בהכנת "שיעורי הבית" אנחנו מרגישים טוב יותר.
קרא עוד:

טיפול קוגניטיבי התנהגותי

טיפול קוגניטיבי התנהגותי ממוחשב

מהם דיכאון וחרדה?

עזרה עצמית