אבחון עצמי של מצב הרוח

מודעות למצב הרוח שלך היא צעד ראשון לקראת ניסיון אקטיבי לשפר אותו ולגרום לעצמך להרגיש טוב יותר.  
בדיקה סדירה של רמת השמחה שלך, על סולם של 1 עד 10, (כאשר 1 פירושו עצוב מאוד ו- 10 פירושו שמח מאוד) תמחיש לך האם מצב הרוח שלך תקין או שמא רוב הזמן אתה שפוף וזקוק לעשות משהו כדי לרומם את מצב הרוח. 

אבחן את מצב הרוח שלך (אפשר לבחור גם את שאר האבחונים):

כאשר מצב רוח רע הופך להיות למצב הרוח היומיומי שלך, משמעות הדבר היא שאתה חווה הפרעת מצב רוח, וזה יכול להתפתח לבעיית בריאות חמורה.

מה לעשות עכשיו?
הפרעת מצב רוח היא מצב שאפשר לטפל בו בהצלחה. הטיפול המילולי המומלץ הוא טיפול קוגניטיבי התנהגותי (CBT), במקרים מסוימים בשילוב עם טיפול תרופתי.

עד עתה היה זה תהליך מורכב ויקר, אך כעת יש פתרון יעיל יותר:
אימון נפשי אישי של "Mymood".
אימון נפשי אישי הוא גרסה ממוחשבת של טיפול קוגניטיבי התנהגותי (CBT). התועלת המרכזית בטיפול קוגניטיבי גלומה בשינוי בדפוסי חשיבה שגורם לנו להרגיש ולהתנהג טוב יותר, אפילו אם המצב הבעייתי לא השתנה.

הרשם והתחל באימון.

הערה חשובה: שאלוני האבחון אינם תחליף לייעוץ רפואי מקצועי, אבחון או טיפול. לעולם אל תסרב לקבל יעוץ רפואי מקצועי כשאתה מחפש טיפול בגלל דבר מה שקראת באתר www.mymood.co.il

קרא עוד
אבחון עצמי של דיכאון

אבחון עצמי של חרדה